Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů – Nikol Pánková
Nikol Pánková
Diplomová práce
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Anotace:
Diplomová práce se zabývá optimalizací marketingové strategie Prague Finance Institute, z.s. a klade si za cíl zvýšení povědomí o značce, tedy za období od 1.9.2024 do 31.8.2025 získat na sociální síti LinkedIn dva tisíce nových odběratelů a na sociální síti Instagram sedm set nových odběratelů. Práce je zpracována pomocí rešerše a analýz z poskytnutých či veřejně zveřejněných dat. V práci jsou využity …víceAbstract:
The diploma thesis optimises the marketing strategy of Prague Finance Institute, z.s. and aims to increase brand awareness, i.e. to gain two thousand new subscribers on the social network LinkedIn and seven hundred new subscribers on the social network Instagram in the period from September 1, 2024 to August 31, 2025. The thesis is based on research and analysis of provided or publicly published …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÁNKOVÁ, Nikol. \textit{Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/llgx8v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Gamification for Small Business and Startup Marketing
Daniyar Nygmanov -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Firemná marketingová stratégia spoločnosti z oblasti Business Intelligence
Romana Mihalusová -
Business Intelligence řešení pro síť čerpacích stanic
Radek Ouhel -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Artifial Intelligence for Marketing and Development of Retail Companies
Anastasia Deryabina