Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením – Bc. Eva Jarošová
Bc. Eva Jarošová
Diplomová práce
Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením
Social skills of people with mild intellectual disability
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením je, jak jsou sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením vnímány pracovníky v denním stacionáři a rodiči. Práce má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části jsou představeny klíčová témata pohledem českých i zahraničních autorů. V empirické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření a …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of Social Skills of people with mild mental disabilities, how these skills are perceived by workers in the day care centre and how they areperceived by parents. The work has a theoretical and empirical character. The theoretical part presents key topics from the perspective of Czech and foreign authors. The empirical part presents the results of the research investigation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ah4u3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika a poradenství / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza procesu vyrovnávání se rodičů s narozením dítěte s mentálním postižením
Soňa Svobodová -
Životní dráhy dětí s mentálním postižením s nařízenou ústavní výchovou
Jana Schreierová -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Život rodiny s dítětem s mentálním postižením a možné role sociální práce s touto cílovou skupinou
Simona KONIAROVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Proces vyrovnání se s diagnózou dítěte s mentálním postižením u rodičů - dle modelu Kübler-Rossové
Vendula NAVRÁTILOVÁ -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová