Samuel Ifebe

Bakalářská práce

Marketingový výzkum produktu

Product marketing research
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem produktu a jaké vlivy mají na zákazníky při nákupu. Práce je rozdělena na dvě části na teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětleno, co je to marketingový výzkum, jak probíha a metodika sběru dat. Praktická část je naopak zaměřená na to prozkoumat důležitost cen, vizuálů a popisů produktů v odvětví elektronického obchodování se zaměřením …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing research of the product and what influences they have on customers when buying. The thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part explains what marketing research is, how it is conducted and the methodology of data collection. The practical part, on the other hand, is aimed at exploring the importance of prices, visuals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní