Samuel Ifebe
Bakalářská práce
Marketingový výzkum produktu
Product marketing research
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem produktu a jaké vlivy mají na zákazníky při nákupu. Práce je rozdělena na dvě části na teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětleno, co je to marketingový výzkum, jak probíha a metodika sběru dat. Praktická část je naopak zaměřená na to prozkoumat důležitost cen, vizuálů a popisů produktů v odvětví elektronického obchodování se zaměřením …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing research of the product and what influences they have on customers when buying. The thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part explains what marketing research is, how it is conducted and the methodology of data collection. The practical part, on the other hand, is aimed at exploring the importance of prices, visuals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y56wb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák