Marketing subjektů cestovního ruchu zaměřených na dark turismus – Tereza Roušarová
Tereza Roušarová
Bachelor's thesis
Marketing subjektů cestovního ruchu zaměřených na dark turismus
Marketing of tourist services focused on dark tourism
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingem subjektů temného cestovního ruchu, které vzniklyza totalitárních režimů a jsou umístěny na území České republiky. V teoretické části budedefinováno, co „temný cestovní ruch“ je a jak se dělí. Následně budou popsány základnímarketingové pojmy a jejich užití v této formě cestovního ruchu. Poslední kapitolacharakterizuje nacismus a komunismus jako vybrané totalitární …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2019
- Vedúci: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Pásková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROUŠAROVÁ, Tereza. \textit{Marketing subjektů cestovního ruchu zaměřených na dark turismus}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/llr61y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Názov
Vložil
Vložené
Práva