Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem – Bc. Silvie Šťastná
Bc. Silvie Šťastná
Master's thesis
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Marketing strategy for entering foreign market with innovated product
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na navržení vhodné marketingové strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem společnosti GUMOTEX, a.s. V teoretické části práce jsou na základě odborných pramenů stručně popsány obecné pojmy z oblasti marketingu, mezinárodního obchodu a strategických analýz. Analytickou část pak tvoří popis současného stavu podniku, analýzy amerického trhu i vnějšího prostředí …viacAbstract:
This thesis focuses on designing an appropriate marketing strategy for entering a foreign market with an innovative product of GUMOTEX, a.s. The theoretical part of the thesis briefly describes the general concepts of marketing, international trade and strategic analyses on the basis of expert sources. The analytical part consists of a description of the current state of the company, analysis of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vxur5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Mezinárodní obchod a marketing ve vybraném teritoriu
Kristýna Pořízková -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Vliv marketingu na mezinárodní obchod
Anna Privalova