Vztah nacistické ideologie a reklamy - sonda na pozadí teorií masové společnosti – Bc. Radka Šoborová
Bc. Radka Šoborová
Master's thesis
Vztah nacistické ideologie a reklamy - sonda na pozadí teorií masové společnosti
Relationship of Nazi Ideology and Advertising - Probe in the Background of Theory of Mass Society
Abstract:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou společnosti moderní doby, která svojí povahou pomohla na svět nacionálně-socialistickým manipulativním postupům, jež měly vliv na spotřebitelské chování a reklamní propagaci v Třetí říši. Následně je demonstrována podobnost těchto manipulativních postupů s obecnými východisky pozdějších sociologických teorií masové konzumní společnosti. V praktické části práce …moreAbstract:
This thesis deals with the characteristics of modern society, which by its very nature has given rise to the national-socialist manipulative practices that had an impact on consumer behavior and advertising promotion in the Third Reich. Subsequently, it is demonstrated that there are similarities between these manipulative practices and the general background of later sociological theories of mass …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i3ymt/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2014
- Supervisor: Mgr. Tomislav Potocký, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOBOROVÁ, Radka. \textit{Vztah nacistické ideologie a reklamy - sonda na pozadí teorií masové společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/lmo972/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Anna Chertova -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Reklama a spotřebitelské chování
Hana Ondrušová -
Konzumní společnost jako hlavní faktor hospodářské expanze USA v 50. letech 20. století
Richard Suk -
Kýč a soudobá společnost
Michal Bláha -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Masová společnost jako předpoklad vzniku totalitarismu
František Jan MAŠEK