Bc. Radka Šoborová

Master's thesis

Vztah nacistické ideologie a reklamy - sonda na pozadí teorií masové společnosti

Relationship of Nazi Ideology and Advertising - Probe in the Background of Theory of Mass Society
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou společnosti moderní doby, která svojí povahou pomohla na svět nacionálně-socialistickým manipulativním postupům, jež měly vliv na spotřebitelské chování a reklamní propagaci v Třetí říši. Následně je demonstrována podobnost těchto manipulativních postupů s obecnými východisky pozdějších sociologických teorií masové konzumní společnosti. V praktické části práce …viac
Abstract:
This thesis deals with the characteristics of modern society, which by its very nature has given rise to the national-socialist manipulative practices that had an impact on consumer behavior and advertising promotion in the Third Reich. Subsequently, it is demonstrated that there are similarities between these manipulative practices and the general background of later sociological theories of mass …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
  • Vedúci: Mgr. Tomislav Potocký, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní