Polina Halytska

Bakalářská práce

Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz

Creation of online communication strategy for the brand Europarfemy.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz, která prodává parfémy a kosmetiku. Mezi použité metody patří kvantitativní výzkum a rešerše online zdrojů i literatury. Teoretická část obsahuje klíčové pojmy, nezbytné pro tvorbu strategie komunikace. Uvádí se v ní, co je marketingová komunikace, za jakým účelem se provádí, pomocí kterých nástrojů a za …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of online communication strategy for the brand Europarfemy.cz, which sells perfumes and cosmetics. The methods used include quantitative research and searches of online sources and literature. The theoretical part contains key concepts necessary for creating a communication strategy. It states what marketing communication is, for what purpose it is carried …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Alžbeta Gburíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89705