Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz – Polina Halytska
Polina Halytska
Bakalářská práce
Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz
Creation of online communication strategy for the brand Europarfemy.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz, která prodává parfémy a kosmetiku. Mezi použité metody patří kvantitativní výzkum a rešerše online zdrojů i literatury. Teoretická část obsahuje klíčové pojmy, nezbytné pro tvorbu strategie komunikace. Uvádí se v ní, co je marketingová komunikace, za jakým účelem se provádí, pomocí kterých nástrojů a za …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of online communication strategy for the brand Europarfemy.cz, which sells perfumes and cosmetics. The methods used include quantitative research and searches of online sources and literature. The theoretical part contains key concepts necessary for creating a communication strategy. It states what marketing communication is, for what purpose it is carried …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89705
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Alžbeta Gburíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89705
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová