Návrh komunikační strategie pro sportovní klub Karate Vision – Jiří Motejl
Jiří Motejl
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie pro sportovní klub Karate Vision
Communication strategy proposal for Karate Vision sports club
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na navržení komunikační strategie pro sportovní klub Karate Vision, která má pomoci klubu rozšířit členskou základnu. Autor usiluje o to, aby tento návrh byl klubem přijat a strategie začala sloužit k plánování marketingové komunikace od roku 2018. Práce ponejprv definuje teoretická východiska řešení a k návrhu komunikační strategie využívá syntézy poznatků z analýzy …víceAbstract:
This Bachelor's thesis is focused on proposing a communication strategy for Karate Vision sports club, that should help the club enlarge its member base. The proposed strategy also attempts to be accepted by the club, so that in 2018, all of marketing communication will be planned according to it. As a starting point, theoretical concepts are defined. To propose the strategy itself, findings of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Martin Hradil, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček
Název
Vložil
Vloženo
Práva