Efektivita reedukace specifických poruch učení na základní škole – Lenka KAPSOVÁ
Lenka KAPSOVÁ
Bakalářská práce
Efektivita reedukace specifických poruch učení na základní škole
Effectiveness of reeducation of specific learning disabilities at elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reedukací specifických poruch učení na běžné základní škole a efektivitou této speciálně pedagogické metody. Práce se skládá celkem ze čtyř kapitol a je rozčleněna na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je vymezena historie vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení po současnost a aktuální stav …víceAbstract:
Bachelor thesis is about the reeducation of specific learning disabilities in the ordinery primary school and about the effectiveness of this special teaching method. The thesis consists of four chapters and is divided into two basic parts, theoretical and practical. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter defines the history of the education of students with specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAPSOVÁ, Lenka. Efektivita reedukace specifických poruch učení na základní škole. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ