Homework in English Language Teaching at Secondary School – Bc. Martin Štěrba
Bc. Martin Štěrba
Master's thesis
Homework in English Language Teaching at Secondary School
Homework in English Language Teaching at Secondary School
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem „Domácí úkol ve výuce anglického jazyka na střední škole“ je prezentovat a zpětně vyhodnotit soubor diferenciovaných domácích úkolů, jejichž cílem je posílit samostatnost studentů a pomoci při rozvoji jejich komunikační kompetence. Teoretická část se zabývá zejména problematikou domácího úkolu ve výuce jazyků, konkrétně pak přináší stručný přehled historického a současného …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis "Homework in English Language Teaching at Secondary School" is to introduce and retrospectively evaluate a set of differentiated homework tasks designed to strengthen learners' autonomy and to help develop their communicative competence. In the theoretical part, primary focus is on the issue of homework in language teaching, more specifically on a summary of historic and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jrp10/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová -
Developing learner autonomy using portfolios in English in lower-secondary school
Michal Bláha -
The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools
Magdaléna Maléřová -
Developing Learner Autonomy in Lower-secondary English Classes
Barbora Kubátová -
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Adam Zeisek -
Differentiation in a Multicultural School
Lenka Himerová -
E-learning an ősterreichischen Schulen
Jana Ritterová -
Návrh učební pomůcky pro výuku učiva o dani z přidané hodnoty pro střední školy
Barbora Mikulecká