Bc. Tereza Jíšová
Bachelor's thesis
Věrnostní program vybrané organizace
Loyalty Programme of a Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a jejich rolí v rámci integrované marketingové komunikace. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám vymezením hlavních teoretických východisek v rámci podpory prodeje, resp. věrnostních programů. Úvod do praktické části je věnován charakteristice společnosti Starbucks, jejímu věrnostnímu programu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the problem of loyalty programs and their role in integrated marketing communications. This thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the definition of the main theoretical assumptions concerning the sales promotion and loyalty programs in particular. Introduction to the practical part is devoted to characteristics of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a7g84/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček