Využití umělé inteligence v řízení prodeje v IT firmě – Jana Štolcová
Jana Štolcová
Bachelor's thesis
Využití umělé inteligence v řízení prodeje v IT firmě
The use of artificial intelligence in sales management in an IT company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitelností umělé inteligence v CRM systému Salesforce v kontextu řízení prodeje v IT firmě. Hlavním cílem je navrhnout proces implementace modulu Einstein využívajícího umělou inteligenci v rámci CRM systému Salesforce a zhodnotit jeho přínosy pro oblast prodeje v kontextu softwarové firmy, přičemž bude vycházeno z autorčiných zkušeností v této oblasti. V práci je …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the applicability of artificial intelligence in the CRM system Salesforce in the context of sales management in an IT company. The main objective is to propose a process for implementing the Einstein module using artificial intelligence within the Salesforce CRM system and to evaluate its benefits for the sales area in the context of a software company, drawing on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86208
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: Jan Pour
- Reader: Martin Potančok
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Návrh řešení alokace zaměstnanců IT firmy na platformě Salesforce
Eliška Bušáková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro propagaci studia na OPF
Erik Capek -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek