Využití umělé inteligence v řízení prodeje v IT firmě – Jana Štolcová
Jana Štolcová
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence v řízení prodeje v IT firmě
The use of artificial intelligence in sales management in an IT company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitelností umělé inteligence v CRM systému Salesforce v kontextu řízení prodeje v IT firmě. Hlavním cílem je navrhnout proces implementace modulu Einstein využívajícího umělou inteligenci v rámci CRM systému Salesforce a zhodnotit jeho přínosy pro oblast prodeje v kontextu softwarové firmy, přičemž bude vycházeno z autorčiných zkušeností v této oblasti. V práci je …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the applicability of artificial intelligence in the CRM system Salesforce in the context of sales management in an IT company. The main objective is to propose a process for implementing the Einstein module using artificial intelligence within the Salesforce CRM system and to evaluate its benefits for the sales area in the context of a software company, drawing on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Martin Potančok
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh řešení alokace zaměstnanců IT firmy na platformě Salesforce
Eliška Bušáková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš