Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku – Mgr. Aneta FILOVÁ
Mgr. Aneta FILOVÁ
Bakalářská práce
Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku
The qualitative research of a favorite fairytale characters in preschool children
Anotace:
Autorka provede kvalitativní výzkum, ve kterém uplatní části zakotvené teorie, grounded theory, zaměří se na výzkum toho, jak děti vnímají určité pohádkové postavy, které z nichž jsou jim blízké, sympatické a které naopak v nich vzbuzují averzi. V teoretické části autorka objasní pojmy: dítě ve věku předškolního věku z hlediska vývojových teorií (Freud, Erikson, Piaget), teorie týkající se pohádky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Zveřejnit od: 25. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Vaněk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILOVÁ, Aneta. \textit{Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/lokvgm/.
Jak správně citovat práci
FILOVÁ, Aneta. Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku. Č. Bud., 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku
Eliška Kubištová -
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Lucie Namešanská -
Teorie mysli u dětí předškolního věku
Jitka Čechová -
Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání
Nataša Stavjaňová -
Teorie konfliktu v prostředí mateřské školy
Andrea Andrýsková -
Vliv bilingvismu na vývoj teorie mysli
Veronika Hanáčková -
Porovnání preference psaných pohádek a animovaných seriálů
Veronika Lacmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva