Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku – Mgr. Aneta FILOVÁ
Mgr. Aneta FILOVÁ
Bachelor's thesis
Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku
The qualitative research of a favorite fairytale characters in preschool children
Abstract:
Autorka provede kvalitativní výzkum, ve kterém uplatní části zakotvené teorie, grounded theory, zaměří se na výzkum toho, jak děti vnímají určité pohádkové postavy, které z nichž jsou jim blízké, sympatické a které naopak v nich vzbuzují averzi. V teoretické části autorka objasní pojmy: dítě ve věku předškolního věku z hlediska vývojových teorií (Freud, Erikson, Piaget), teorie týkající se pohádky …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2015
Accessible from:: 25. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Vaněk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILOVÁ, Aneta. \textit{Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/lokvgm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FILOVÁ, Aneta. Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku. Č. Bud., 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Nursery School Teaching
Theses on a related topic
-
Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku
Eliška Kubištová -
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Lucie Namešanská -
Teorie mysli u dětí předškolního věku
Jitka Čechová -
Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání
Nataša Stavjaňová -
Teorie konfliktu v prostředí mateřské školy
Andrea Andrýsková -
Vliv bilingvismu na vývoj teorie mysli
Veronika Hanáčková -
Porovnání preference psaných pohádek a animovaných seriálů
Veronika Lacmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights