Anna Kopylova

Bakalářská práce

Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti VM Stretching s.r.o.

Analysis of the customer satisfaction of the company VM Stretching s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy primárních a sekundárních dat zhodnotit a změřit zákaznickou spokojenost vybrané společnosti, provést analýzu faktorů, které na tuto spokojenost mají vliv. Pro naplnění cílů byly stanoveny určité výzkumné otázky a zpracován teoretický základ. Sběr primárních dat probíhal pomocí dotazníkového setření ve formě PAPI. Respondenti byli vybíráni systematickým …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is based on the analysis of primary and secondary data to evaluate and measure customer satisfaction of the selected company, to analyze the factors that affect this satisfaction. To meet the goals, certain research questions were set and a theoretical basis was developed. The collection of primary data took place with the help of a questionnaire survey using PAPI method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Lenka Balíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86459

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management