Marketing kulturních a sociálních institucí – Bc. Monika Urbanová
Bc. Monika Urbanová
Bakalářská práce
Marketing kulturních a sociálních institucí
Marketing of Cultural and Social Institutions
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat současnou marketingovou strategii kulturních institucí. V teoretické části této práce autorka provádí analýzu odborné literatury se zaměřením na art a sociální marketing. A na tuto část pak navazuje analytická část, která je již zaměřena na konkrétní příklad art marketingu, a to na příspěvkovou organizaci Zoologickou zahradu hl. m. Prahy (dále jen Zoo …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to examine the current marketing strategy of cultural institutions. In the theoretical part of this work, the author analyzes the literature with a focus on art marketing and social marketing. And this part is followed by an analytical part, which is already focused on a specific example of art marketing, namely the contributory organization Prague Zoo. Based on the content …víceKlíčová slova
Art marketing sociální marketing Zoo Praha marketingová komunikace SWOT analýza zvířata ochrana přírody (tj. ex-situ a in-situ projekty) vzdělávání social marketing Prague Zoo marketing communication SWOT analysis animals protection of nature (i.e. ex-situ and in-situ projects) education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/el1p0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana in situ a ex situ vybraných druhů kytovců z podřádu ozubení Odontoceti
Marie Homolková -
Mikrobiální degradace chlorovaných ethylenů a její potenciální využití pro in-situ bioremediace
Michal ZÁLEŠÁK -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets