Bc. Andrea Okrouhlická
Master's thesis
Marketingová strategie firmy
Marketing strategy of the company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem a aplikací marketingové strategie pro vybraný internetový obchod, jehož hlavní činností je prodej dárkových předmětů. Při zpracování této diplomové práce byl vybrán internetový obchod www.vinarivbedne.cz. Cílem diplomové práce je vylepšit vnímání a pozici tohoto internetového obchodu na internetovém trhu. Dále prostřednictvím marketingové strategie přivést více návštěvníků …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the design and application of a marketing strategy for a selected online store, whose main activity is the sale of gift items. During the elaboration of this diploma thesis, the internet shop www.vinarivbedne.cz was chosen. The aim of the diploma thesis is to improve the perception and position of this online store on the Internet market. Furthermore, through a marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Karina Tatek Benetti, Ph.D.
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Master programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala