Analýza trhu mobilních operátorů v ČR – Veronika Klepáčová
Veronika Klepáčová
Bakalářská práce
Analýza trhu mobilních operátorů v ČR
Anotace:
Definice a charakteristika marketingového výzkumu. Popis procesu marketingového výzkumu, jednotlivé etapy a fáze marketignového výzkumu.Základní etická pravidla při provádění marketingového výzkumu vzhledem k respondentům, zadavatelům a na úrovni mezi zadavateli. Charakteristika jednotlivých mobilních operátorů v České republice, nastínění jejich historického vývoje. Popis studentských tarifů poskytovaných …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1577
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2007
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jiří Fotr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1577
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Proč na trh nevstoupil čtvrtý operátor? Analýza telekomunikačního trhu v České republice v roce 2022
Kryštof Chaloupka -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Spoločenská zodpovednosť firiem v oblasti telekomunikačných služieb v Českej a Slovenskej republike
Ivana Galbavá -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Možnosti využití dat mobilních operátorů v konceptu Smart City
Tomáš Štaud -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port