Bc. Markéta Velecká

Bakalářská práce

Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY

Marketing research for understanding a customer of company XY
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zákazníků společnosti vyspecifikovat typického zákazníka, jeho potřeby a požadavky na produkt. Na základě získaných poznatků bude proveden návrh na změnu prodejní a marketingové strategie společnosti.
Abstract:
The aimof this thesis is to profile a typical customer, his needs and requirements for a specific product based on customer research. The findings will serve as basic for proposing an amendment to the company`s sales and marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
  • Oponent: Ing. Pavel Michek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting