Vliv nonsensové a humorné tvorby na dětskou představivost – Mgr. Dana Genserová
Mgr. Dana Genserová
Master's thesis
Vliv nonsensové a humorné tvorby na dětskou představivost
The effect of nonsense and humorous literature on children´s imagination
Anotácia:
Ve své diplomové práci se zabývám vlivem humorných textů na dětskou představivost a fantazii za pomoci nedokončených pohádek a nonsensových příběhů. Zaměřuji se především na sledování dětské fantazie a porovnávání dětí předškolního věku s žáky 1. tříd základní školy. Blíže se věnuji humoru, který se objevuje jak v literárních dílech pro děti, tak v dětských ilustracích, kterým je věnována samostatná …viacAbstract:
In my thesis I use unfinished tales and nonsense stories, to examine the influence of humorous texts on children's imagination and fantasy. The focus is mainly on monitoring children's imagination and comparing preschool children with pupils of first classes of primary school. I devote to humour, which occurs both in literary works for children and in children's illustrations, which is discussed in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Jana Bednářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Genserová, Dana. Vliv nonsensové a humorné tvorby na dětskou představivost. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ