Inkluzivní pedagogika a míra prožívaného stresu (výzkum učitelů ZŠ) – Bc. Jitka Matoušková
Bc. Jitka Matoušková
Master's thesis
Inkluzivní pedagogika a míra prožívaného stresu (výzkum učitelů ZŠ)
Inclusive Education and Experienced Stress in The Primary School
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání a míru prožívaného stresu. Výzkum je zaměřen na učitelky působící na 2. stupni základních škol v Brně. Práce je rozdělena do pěti kapitol, ve kterých se ze začátku zaměřuji na definování terminologie. Poté se zabývám již provedenými výzkumy a jejich výsledky. Na základě těchto výzkumu jsem stanovila čtyři hypotézy, které v poslední kapitole …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the teacher stress in the lower secondary school and the newly discussed inclusive education that is supposed to be involved in the education system of the Czech Republic. Regarding the issue of the teacher stress is relevant and many researches have been carried out, I decided to include inclusive education into my diploma thesis. I primarily focus on blending of these …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d7n7c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2016
- Vedúci: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kvalit a nedostatků v inkluzivních kompetencích pedagogů při vzdělávání žáků cizinců z pohledu odborných zaměstnanců pedagogicko-psychologických poraden
Marie Hanková -
Analýza přípravy pedagogů základní školy na inkluzivní vzdělávání
Soňa Svobodová -
Příprava dětí v mateřských školách na inkluzivní vzdělávání
Kateřina BRYCHOVÁ -
Inkluzivní forma vzdělávání pohledem učitelů
Žaneta KROČKOVÁ -
Připravenost pedagogů základní školy na inkluzivní vzdělávání.
Lucie Bastlová -
Názor učitelů základních škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání
Michala Sklářová -
Inkluzivní vzdělávání žáka s mozkovou obrnou v základní škole
Nikola GUMOLKOVÁ -
Stres v učitelské profesi
Hana Draská