Vývoj a implementace informačního systému : případová studie – Bc. Jan Střálka
Bc. Jan Střálka
Master's thesis
Vývoj a implementace informačního systému : případová studie
Development and inmplementation of information system: case study
Abstract:
Cílem práce je návrh a tvorba internetové služby Půjčím.to na základě autorova podnikatelského záměru. Úvod práce se věnuje sdílené ekonomice obecně, analýze trhu, marketingovému mixu a způsoby monetizace. Hlavní část práce se věnuje použitým technologiím, návrhu a implementaci informačního systému. V závěru se práce zabývá webovou analytikou, dosavadními výsledky projektu, který je již nasazen do …moreAbstract:
The aim of this work is to design and create the internet service Půjcim.to based on the author's business plan. Introduction of the work is about shared economy in general, market analysis, marketing mix and ways of monetization. The main part is about implementation, used technologies and design of the information system. End of the work is about web analytics and actual results of the project and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tq8ke/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Sdílená ekonomika
Michal HEREJT -
Sdílená ekonomika
Michal HEREJT -
Sdílená ekonomika
Jakub KAVINA -
Sdílená ekonomika v 21. století
Matěj LUKSCH -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Personální marketingový mix
Anna Müllerová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová