Hodnocení jako motivační faktor ve výuce cizích jazyků v případové studii žákyně z Montessori školy – Bc. Sylva Machálková
Bc. Sylva Machálková
Bachelor's thesis
Hodnocení jako motivační faktor ve výuce cizích jazyků v případové studii žákyně z Montessori školy
Assessment as a Motivation Factor in Foreign Language Learning in the Case Study of a Pupil from Montessori School
Anotácia:
Cílem bakalářské práce s názvem "Hodnocení jako motivační faktor ve výuce cizích jazyků v případové studii žákyně z Montessori školy" je zjistit, jakým způsobem slovní hodnocení funguje jako motivační faktor při učení se cizím jazykům v případové studii v Montessori prostředí. Práce dále analyzuje hodnotící jazyk slovního hodnocení a zjišťuje, zda se na základě dvou různých slovních hodnocení liší …viacAbstract:
The aim of the Bachelor's thesis titled "Assessment as a Motivation Factor in Foreign Language Learning in the Case Study of a Pupil from Montessori School" is to examine how verbal assessment functions as a motivation factor in foreign language learning in a case study set in Montessori school environment. The thesis further analyses the language of verbal assessment and examines whether the motivation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e8411/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Karolína Pešková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHÁLKOVÁ, Sylva. \textit{Hodnocení jako motivační faktor ve výuce cizích jazyků v případové studii žákyně z Montessori školy}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/lpp93t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol
Emil MORAV -
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá -
Foreign Language Anxiety and Its Specifics in Different Age Groups
Simona Korábová -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová