Marketingový výzkum konkurenčních výhod užití ocelových prvků ve výstavbě rodinných domů – Petr Němeček
Petr Němeček
Master's thesis
Marketingový výzkum konkurenčních výhod užití ocelových prvků ve výstavbě rodinných domů
Marketing Research of the Competitive Advantages of Using Steel Components in Building Houses
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zdrojů konkurenčních výhod využití ocelových prvků ve výstavbě rodinných domů. Práce byla vypracována v podmínkách společnosti RD STYL a.s. Cílem práce je definovat nové zdroje konkurenčních výhod využití ocelových prvků. K dosažení cíle byly zvoleny následující metody: SWOT analýza podniku, hodnotová analýza, funkční analýza oceli společně s metodami …viacAbstract:
This thesis is concerned with marketing research of resources of competitive advantages useing steel components in building houses. The thesis was developed in conditions of RD Styl a.s. The aim is to define new sources of competitive advantages of the use of steel elements. To achieve the targets were chosen following methods: SWOT analysis of the company, value analysis, functional analysis of steel …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/93606
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: Václav Nétek
- Oponent: Pavel Prejda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEČEK, Petr. \textit{Marketingový výzkum konkurenčních výhod užití ocelových prvků ve výstavbě rodinných domů}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/lpul0w/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
Jiří Čadek -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová