Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu – Bc. Jiří Študent
Bc. Jiří Študent
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu
Marketing communications of a selected ecological product
Abstract:
Předmětem výzkumu bylo zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace firma Tetra Pak používá a s jakou efektivitou. Po několika provedených analýzách sekundárních dat bylo zjištěno, že komunikace s odběrateli je dostačující. Slabou stránkou je ale komunikace s koncovým spotřebitelem. Autor předkládá návrh optimální marketingové komunikace zaměřené hlavně na koncového zákazníka.Abstract:
The subject of research was to determine which tools of marketing communication Tetra Pak company uses and what efficiency it has. After several conducted analysis of the secondary data it was found out that the communication with their business partners is sufficient. A weak aspect is the communication with their final customers – end users. The author suggests optimal marketing communication focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/n5j1a/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTUDENT, Jiří. \textit{Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/lq4bgm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová