Bc. Jiří Študent

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu

Marketing communications of a selected ecological product
Abstract:
Předmětem výzkumu bylo zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace firma Tetra Pak používá a s jakou efektivitou. Po několika provedených analýzách sekundárních dat bylo zjištěno, že komunikace s odběrateli je dostačující. Slabou stránkou je ale komunikace s koncovým spotřebitelem. Autor předkládá návrh optimální marketingové komunikace zaměřené hlavně na koncového zákazníka.
Abstract:
The subject of research was to determine which tools of marketing communication Tetra Pak company uses and what efficiency it has. After several conducted analysis of the secondary data it was found out that the communication with their business partners is sufficient. A weak aspect is the communication with their final customers – end users. The author suggests optimal marketing communication focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2015
  • Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management