Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu – Bc. Jiří Študent
Bc. Jiří Študent
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu
Marketing communications of a selected ecological product
Anotácia:
Předmětem výzkumu bylo zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace firma Tetra Pak používá a s jakou efektivitou. Po několika provedených analýzách sekundárních dat bylo zjištěno, že komunikace s odběrateli je dostačující. Slabou stránkou je ale komunikace s koncovým spotřebitelem. Autor předkládá návrh optimální marketingové komunikace zaměřené hlavně na koncového zákazníka.Abstract:
The subject of research was to determine which tools of marketing communication Tetra Pak company uses and what efficiency it has. After several conducted analysis of the secondary data it was found out that the communication with their business partners is sufficient. A weak aspect is the communication with their final customers – end users. The author suggests optimal marketing communication focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/n5j1a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedúci: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová