Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu – Bc. Jakub Veverka
Bc. Jakub Veverka
Bachelor's thesis
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Strategy of introducing new e-commerce service in the real estate market
Abstract:
Cílem této práce je na praktickém příkladu ukázat možnost uvedení nové e-commerce služby na trh. Práce se zabývá strategií uvedení B2C služby na internetu v segmentu realitního trhu. Klíčovým bodem celé práce je zaměření se na MVP (minimum viable product), což neznamená naprogramovat dokonalý produkt, ale pustit na trh funkční prototyp a testovat vše na reálných uživatelích. Produkt Estatoid byl vyvinut …moreAbstract:
The aim of this work is to show a practical example of the possibility of launching a new e-commerce service on the market. The thesis deals with the strategy of introducing B2C services on the Internet in the real estate market segment. The key point of the whole work is to focus on MVP (minimum viable product), which does not mean programming a perfect product, but launching a functional prototype …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k5kv9/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Petr Mach, Ph.D.
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Porovnání robotického testování a testování na emulovaných a simulovaných zařízeních
Pavel Doležal -
Návrh metod vhodných matematických nástrojů pro analýzu spotřeby antibiotik s důrazem na hodnocení anomálií v datech
Zuzana Kozáková -
Potlačení mechano-akustického rušení při monitorování vitálních funkcí na bázi BKG během vyšetření v MR
Alžběta Bystroňová -
Testování úspěšnosti technické analýzy na měnovém páru GBP/USD
Tomáš Hubáček -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova