Bc. Jakub Veverka

Bachelor's thesis

Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu

Strategy of introducing new e-commerce service in the real estate market
Abstract:
Cílem této práce je na praktickém příkladu ukázat možnost uvedení nové e-commerce služby na trh. Práce se zabývá strategií uvedení B2C služby na internetu v segmentu realitního trhu. Klíčovým bodem celé práce je zaměření se na MVP (minimum viable product), což neznamená naprogramovat dokonalý produkt, ale pustit na trh funkční prototyp a testovat vše na reálných uživatelích. Produkt Estatoid byl vyvinut …more
Abstract:
The aim of this work is to show a practical example of the possibility of launching a new e-commerce service on the market. The thesis deals with the strategy of introducing B2C services on the Internet in the real estate market segment. The key point of the whole work is to focus on MVP (minimum viable product), which does not mean programming a perfect product, but launching a functional prototype …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Petr Mach, Ph.D.
  • Reader: Ing. Patricia Jakešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní