Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy – Bc. Olga Sulzerová
Bc. Olga Sulzerová
Bachelor's thesis
Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Abstract:
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na reklamu a podporu prodeje u AAGNETH PROVIDER. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a aplikační. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a definice marketingové komunikace. Podrobněji je zde pozornost věnována reklamě a podpoře prodeje, jejich společné rysy, rozdíly, klady a zápory. V závěru teoretické části je uvedena …moreAbstract:
In my bachelor thesis I focused on advertising and sales promotion of the AAGNETH PROVIDER. Bachelor thesis is dividend into two main parts, theoretical-methodological and practical. In the theoretical-metodological part is defined basic concepts and definition of marketing communications. More details there is attention paid to the advertising and sales promotion, thein similarities, differences, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/nhe4f/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2015
- Supervisor: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SULZEROVÁ, Olga. \textit{Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/lq6g8n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9
Nataliya Hulyayeva