Identifikace spotřebitelského chování na trhu předtréninkových suplementů – Martin Agnew
Martin Agnew
Diplomová práce
Identifikace spotřebitelského chování na trhu předtréninkových suplementů
Identification of Consumer Behaviour in the Pre-workout Supplements Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu s předtréninkovými suplementy. Hlavním cílem práce bylo identifikovat spotřebitelské chování na trhu s předtréninkovými suplementy a na základě toho předložit vhodné návrhy a doporučení pro výrobce, potažmo distributory předtréninkových suplementů působící na českém trhu. Výzkum byl realizován formou dotazníkového šetření. Na základě výsledků …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in the market of pre-workout supplements. The main objective of the thesis was to identify consumer behaviour in the pre-workout supplements market and, based on this, to present suitable proposals and recommendations for manufacturers and distributors of pre-workout supplements operating in the Czech market. The research was conducted through a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153080
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Monika Motyčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AGNEW, Martin. \textit{Identifikace spotřebitelského chování na trhu předtréninkových suplementů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/lq81ro/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Význam dietních opatření pro zvyšování sportovní výkonnosti (přehledová studie)
Marie ŠTOFFOVÁ -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová