Marketing na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou – Bc. Anna Flanderková
Bc. Anna Flanderková
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou
Social Media Marketing in a Company Manufacturing Custom Goods
Anotace:
Diplomová práce pojednává o marketingu na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou nábytku. Hlavním cílem práce je zvýšit povědomí o značce Truhlářství Flanderka prostřednictvím marketingu na Facebooku a Instagramu. V práci je představen vznik sociálních sítí, jejich historie, ale také nejoblíbenější současné sociální sítě. Teoretická část přibližuje rostoucí trend sociálních sítí …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing on social media in a company manufacturing custom furniture. The main goal of this thesis is to increase brand awareness of Truhlářství Flanderka via social media. In the first part of this work there is the beginning and history of social media. There are also the most favorite social media in these days. The practical part of the thesis shows increasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Flanderková, Anna. Marketing na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Establishing and promoting a site for image sales
Jindřiška Homoláčová -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Facebook-Kommunikation aus linguistischer Sicht. Eine Analyse der Posts in einer Facebook-Diskussion.
Marie Hlavičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva