Gymnázium Frýdlant jako centrum komunitního rozvoje – Bc. Petr Malec
Bc. Petr Malec
Diplomová práce
Gymnázium Frýdlant jako centrum komunitního rozvoje
Gymnasium Frydlant as the centre point of community development
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice komunitního rozvoje a vzdělávání na školní půdě frýdlantského Gymnázia. Úvodní kapitola se zabývá shrnutím oficiální a neoficiální charakteristiky frýdlantského výběžku. Další část obsahuje základní představení regionálních a komunitních teorií či institucionálních podkladů pro komunitní rozvoj. Důležitý je také popis funkce spolků a občanských sdružení na Frýdlantsku …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the subject of community development and education in the ground of Frýdlant grammar school. The opening chapter is concerned with the summary of the official and unofficial characteristics of Frýdlant promontory. The next part contains the basics of regional and community theories or institutional data for community development. The description of the function of societies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014
Zveřejnit od: 17. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Malec, Petr. Gymnázium Frýdlant jako centrum komunitního rozvoje. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / zeměpis - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Místně zakotvené učení a jeho aplikace ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na příkladu mikroregionu Moravský Krumlov
Lenka Tuzová -
Místně zakotvené učení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Aneta Houšková -
Místně zakotvené učení na 1.stupni základní školy
Lucie ŠVARCOVÁ -
GIS jako nástroj pro místně zakotvené environmentální učení
Václav ŽIDEK -
Místně zakotvené učení ve výuce přírodopisu s využitím CHKO Jeseníky
Šárka HUFOVÁ -
Principy místně zakotveného učení v učebnicích prvouky
Eliška POSPÍCHALOVÁ -
Náměty pro mimoškolní činnost zaměřené na botaniku s prvky místně zakotveného učení
Veronika VAŇKOVÁ -
Využití principů místně zakotveného učení při výuce zeměpisu na příkladu města Žďár nad Sázavou
Tereza Šťastná