Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy – Mgr. Petra Tužilová
Mgr. Petra Tužilová
Advanced ('rigorózní') thesis
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Functional and digital literacy of pupils with special educational needs in an inclusive primary school environment
Abstract:
Rigorózní práce se zabývá problematikou funkční a digitální gramotnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. V teoretické části práce jsou vymezena teoretická východiska, která se vztahují ke zvolené problematice - vymezení a uvedení historického vývoje inkluzivního přístupu nejen ve vzdělávání v ČR a v zahraničí, užívané terminologie, obsahuje popis …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of functional and digital literacy of pupils with special educational needs in an inclusive primary school environment. The theoretical part of the thesis defines the theoretical background related to the chosen issue - definition and introduction of the historical development of the inclusive approach not only in education in the Czech Republic and abroad, terminology …moreKeywords
digitální gramotnost funkční gramotnost žák se speciálními vzdělávacími potřebami inkluze inkluzivní základní škola výzkumné šetření specifické poruchy učení asistivní technologie digital literacy functional literacy pupil with special educational needs inclusion inclusive primary school survey specific learning disabilities assistive technology
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vmkxd/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2024
- Reader: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D., doc. PaedDr. Terézia Harčaríková, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TUŽILOVÁ, Petra. \textit{Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy}. Online. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/lrid6u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Žaneta PŘIKRYLOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ