Trendy ve vývoji a nové formy reklamy jako nástroje propagace – Tereza Litošová
Tereza Litošová
Bakalářská práce
Trendy ve vývoji a nové formy reklamy jako nástroje propagace
Trends in the Development and a New Form of Advertising as a Tool for Fromotion
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu reklamy, jejímu významu a vývoji. Nejprve jsou vysvětleny související teoretické pojmy, které jsou důležité pro správné zařazení pojmu reklama do komunikačního mixu. Následně se práce věnuje vývoji a způsobu propagace na Internetu. Detailněji je toto téma rozebráno právě proto, že u něj lze dobře sledovat vývoj, kterým za poslední dobu prošlo. Důležitou částí …víceAbstract:
This bachelor thesis devotes to the topic of advertising, its meaning and its development. Firstly, the underlying theoretical terms that are important for correct classification of the term advertising in the communication mix are explained. Subsequently, the thesis deals the development and methods of promotion on the Internet. This topic is discussed precisely because there we can follow development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Miroslava Navrátilová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
On-line event marketing (případová studie krizového řízení)
Polina Sirotina -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
On-line marketing e-shopů.
Jan Velcl -
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
On-line marketing vybraného podniku/značky
Dominik Šťastný
Název
Vložil
Vloženo
Práva