Bc. Michaela Petlachová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie společnosti Česká asociace pro arbitráž, s.r.o.

Proposal for marketing strategy of the Czech Association for arbitration, Ltd.
Abstract:
V diplomové práci je provedena marketingová analýza posuzované společnosti a v návaznosti na provedená zjištění je navržena marketingová strategie. Cílem práce bylo navrhnout takový marketingový mix, který umožní posuzované společnosti posílit její silné stránky při zvýraznění příležitostí a při současném potlačení slabých stránek a hrozeb.
Abstract:
The marketing analysis of the assessed company is carried out in the present thesis. Following the analysis findings the marketing strategy is designed. The aim of the thesis was to devise such marketing mix that will allow the company to enhance its strengths together with emphasizing the opportunities and at the same time to suppress the weaknesses and threats.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: JUDr. Ing. Petr Vašíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting