Návrh online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o. – Bc. Veronika Hrubá
Bc. Veronika Hrubá
Diplomová práce
Návrh online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o.
Proposal of online advertising campaign for the company Limoška s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o. na sociální sítě Facebook a Instagram, dále na vyhledávače Google.com a Seznam.cz. Práce je členěna do dvou celků – teoretického a praktického. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci, online marketing, PPC reklamu a sociální sítě. Praktická část je tvořena z analytické a návrhové části. …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to create a proposal for an online advertising campaign for the company Limoška s.r.o. using the social networks: Facebook, Instagram, and also the search engines: Google.com and Seznam.cz. The work is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part of the work is focused on marketing communication, online marketing, PPC advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva