Katarína Roháčová
Bakalářská práce
Marketing bankových produktov
Marketing of bank products
Abstract:
In this BSc thesis I am aiming to clarify the issue of bank marketing and its use in conditions of Tatra banka. I would like to point out that marketing is not only advertising, but a set of multiple operations of the Bank. The proper bank marketing is for produceing the desired response in the target market with proper tools to help commercial bank to achieve their objectives. In the Slovak banking …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je objasniť problematiku bankového marketingu a jeho využitie v podmienkach Tatra banky, a.s., a taktiež poukázať na skutočnosť, že marketing nie je iba reklama, ale súbor viacerých činností banky, ktoré banka spája do určitého celku, aby vyvolala želané reakcie v cieľovom trhu, pretože prostredníctvom správne zvoleného marketingu môžu komerčné banky dosahovať svoje ciele. …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gvxh9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
- Oponent: Ing. Andrea Haringová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podniku a zhodnotenie jeho konkurencieschopnosti v spracovateľskom priemysle
Kristína Gabrišová -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Využívanie vybraných nástrojov marketingového mixu na vytváranie a riadenie vzťahov s klientmi vo vybranej bankovej inštitúcii
Lenka Chrenková -
Elektronický platobný styk - elektronické bankovníctvo komerčnej banky
Monika Tušková -
Elektronické bankovníctvo vybranej komerčnej banky
Martina Krupková -
Komerčná banka ako špecifický podnikateľský subjekt
Jana Podobná -
Elektronické bankovníctvo s využitím mobilného telefónu vo vybraných bankách SR
Petronela Šerfőzőová