Katarína Roháčová

Bakalářská práce

Marketing bankových produktov

Marketing of bank products
Abstract:
In this BSc thesis I am aiming to clarify the issue of bank marketing and its use in conditions of Tatra banka. I would like to point out that marketing is not only advertising, but a set of multiple operations of the Bank. The proper bank marketing is for produceing the desired response in the target market with proper tools to help commercial bank to achieve their objectives. In the Slovak banking …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je objasniť problematiku bankového marketingu a jeho využitie v podmienkach Tatra banky, a.s., a taktiež poukázať na skutočnosť, že marketing nie je iba reklama, ale súbor viacerých činností banky, ktoré banka spája do určitého celku, aby vyvolala želané reakcie v cieľovom trhu, pretože prostredníctvom správne zvoleného marketingu môžu komerčné banky dosahovať svoje ciele. …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
  • Oponent: Ing. Andrea Haringová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management