Error Correction in Spoken Language: Teachers’ Attitudes and Practice – Bc. Anna Maryšková
Bc. Anna Maryšková
Diplomová práce
Error Correction in Spoken Language: Teachers’ Attitudes and Practice
Error Correction in Spoken Language: Teachers’ Attitudes and Practice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chybami mluveného projevu a jejich korekcí z pohledu vyučujících. Práce si klade za cíl porovnat postoje učitelů anglického jazyka k opravování chyb v mluveném projevu žáků a způsoby, jakými takové chyby ve svých hodinách opravují. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a empirickou. Teoretická část popisuje základní pojmy týkající se korekce chyb, dále následuje …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on spoken errors and their correction from teachers’ point of view. The aim of this thesis is to compare the attitudes of teachers of English toward spoken error correction and the ways they correct spoken errors in their lessons. The thesis is divided into two main sections: theoretical and empirical. The theoretical part describes basic terms concerning error correction …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e1j78/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Simona Kalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Error Correction Strategies for In-Class Speaking Activities
Karolína Němečková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
Korektivní zpětná vazba a časový management v prostředí diagnostické hry Feed the Fish
Peter Michalko -
Zpětná vazba ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Gabriela Složilová