Užívání návykových látek jako významná sociální patologie na středním odborném učilišti – Bc. Stanislav Šerák
Bc. Stanislav Šerák
Diplomová práce
Užívání návykových látek jako významná sociální patologie na středním odborném učilišti
Substance abuse as a major social pathology in secondary vocational school
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřena na drogovou problematiku žáků na středním odborném učilišti. V úvodní kapitole jsou popsány základní pojmy z oblasti adiktologie, historie omamných a psychotropních látek, výroba lektvarů, drogy, přírodní a mořské jedy. Druhá kapitola obsahuje nejčastěji zneužívané drogy s podrobným popisem jejich účinků na lidský organismus, závislost na nich a odvykací stav (potažmo …víceAbstract:
This thesis is focused on drug issues among students at the vocational school. The introductory chapter describes the basic concepts of addiction, history of narcotic and psychotropic substances, production of potions, drugs and natural marine poisons. The second chapter contains the most commonly abused drugs with a detailed description of their effects on the human body, addiction on them and withdrawal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hctgj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2013
- Vedoucí: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby
Práce na příbuzné téma
-
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Minimální preventivní program vybraného sociálně patologického jevu u žáků s mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Jana Macáková -
Preventivní a reedukační program u dětí v dětském domově se školou
Simona Petrášková -
PEER program jako forma prevence vzniku sociálně patologických jevů na Gymnáziu a SOŠPg Čáslav
Roman Bechyně -
Minimální preventivní program
Milena Juříková -
Minimální preventivní program na základní škole a speciálních zařízeních
Marta Valentová -
Minimální preventivní program pro základní školy
Kateřina Círová -
Minimální preventivní program na základní škole a speciálních zařízeních
Marta Valentová