Marketingová komunikace měsíčníku Bel Mondo – Nikol Kupková
Nikol Kupková
Diplomová práce
Marketingová komunikace měsíčníku Bel Mondo
The Marketing Communication of the Bel Mondo Magazine
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zmapovat, jak komunikují nově zavedená tištěná média na příkladu magazínu Bel Mondo. Jsou zde analyzovány různé typy marketingových nástrojů a jejich efektivita pro tištěná média.Abstract:
The aim of this master thesis is to explore how new print media communicate with the example of Bel Mondo magazine. There are analyzed different types of marketing tools and their effectiveness for the print media.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/100836
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: Čestmír Kalus, Vlasta Elišerová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007
Ondřej Marek -
Analysis of Print Media and its Future Outlook
Anna Naumkina -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší