Nikol Kupková

Diplomová práce

Marketingová komunikace měsíčníku Bel Mondo

The Marketing Communication of the Bel Mondo Magazine
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zmapovat, jak komunikují nově zavedená tištěná média na příkladu magazínu Bel Mondo. Jsou zde analyzovány různé typy marketingových nástrojů a jejich efektivita pro tištěná média.
Abstract:
The aim of this master thesis is to explore how new print media communicate with the example of Bel Mondo magazine. There are analyzed different types of marketing tools and their effectiveness for the print media.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
  • Vedoucí: Jana Gibarti
  • Oponent: Čestmír Kalus, Vlasta Elišerová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava