Franchising jako forma vstupu na trh – Rasia El Gindy
Rasia El Gindy
Bachelor's thesis
Franchising jako forma vstupu na trh
Franchising as a Form of Market Entry
Anotácia:
Má bakalářská práce zpracovává téma "Franchising jako forma vstupu na trh". Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením franchisingu, jeho charakteristickými znaky, výhodami a nevýhodami. Druhá kapitola se týká procesu vedoucího k aplikaci franchisingu v praxi. Třetí kapitola mapuje situaci franchisingu v ČR od minulosti po současnot. Poslední kapitola …viacAbstract:
My bachelor thesis deals with franchising as a form of market entry. It is divided into four main chapters. The fisrt chapter focuses on the theoretical definition of franchising, its characteristic features, its advantages and disadvantages. The second chapter is related to the process leading to the application of franchising in practice. The third chapter monitors the situation of franchising in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35777
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedúci: Hana Chylíková
- Oponent: Lenka Turnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Robert Tóth -
Franchising jako strategie vstupu na trh
Iryna Staieva -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
L'udmila Režuchová -
Franchising v České republice
Sandra Nováková -
Franchising jako forma vstupu na trh
Eva Těšínská -
Franchising jako moderní forma podnikání
Barbora ČÁPOVÁ -
Podnikatelský plán založení malého podniku - frančízová pobočka nadnárodního řetězce Subway.
Zbyněk Novák -
Marketingové strategie řetězce Subway
Huu Tung Nguyen