Návrh reorganizace útvaru zákaznické servisní podpory – Tomáš Macek
Tomáš Macek
Diplomová práce
Návrh reorganizace útvaru zákaznické servisní podpory
Proposal for Department of Customer Service Support Reorganization
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o provádění reorganizace útvaru uvnitř firmy poskytující služby v oblasti informačních technologií. Cílem práce je navržení a zavedení změn procesního a pracovního uspořádání útvaru tak, aby došlo ke zlepšení a stabilizaci zkoumaných ukazatelů, které stanovují výkonnost a efektivitu práce útvaru.Abstract:
This diploma project discusses the inner reorganization of a particular company which offer information technology services. The aim of this project is to submit a proposal how to make a desired change and how to implement it within the company, so that we get a better working system as to the designed process and staffing. An improvement and a consolidation will be gained by studying the relevant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127772
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Pavla Macurová
- Oponent: David Färber
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout -
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Patrik Labant -
Service Design v tvorbě produktu cestovního ruchu
Barbora Robková -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Service identification system for network traffic analysis
Petr Adamec -
User Support Service in Small and Startup IT Companies
Martin Bělohoubek -
Zlepšení procesu zpracování požadavků na Service Desk ve velkém podniku pomocí metod process miningu
Darina Mencnerová -
Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku
Jakub Heráň