Mediální obraz MFF Strážnice v tištěných médiích – Karolína Lukašíková
Karolína Lukašíková
Bachelor's thesis
Mediální obraz MFF Strážnice v tištěných médiích
Media Analysis of Folk Culture in Chosen Media
Abstract:
Tato bakalářská práce uveřejňuje mediální obraz Mezinárodního folklorního festivalu Strážnice. V teoretické části je popsána lidová kultura a její dělení. Dále marketing kultury a public relations včetně jeho nástrojů. Praktická část je kvantitativní a kvalitativně-kvantitativní analýzou zmínek o festivalu v časovém období pěti let v letech 2013-2017.Abstract:
This bachelor thesis publishes media image of International folk festival Strážnice. The theoretical part describes folk culture and its division. Also arts marketing and public rela-tions inclusive of its tools. The practical part is quantitative and qualitative-quantitative analysis of mention of festival within 2013-2017.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUKAŠÍKOVÁ, Karolína. \textit{Mediální obraz MFF Strážnice v tištěných médiích}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/lskp17/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lukašíková, Karolína. Mediální obraz MFF Strážnice v tištěných médiích. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Matěj Zicháček -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Analýza public relations studentské organizace AIESEC
Tomáš Verner -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Analýza public relations Schwan Cosmetics CR, s.r.o.
Zlata Marková