Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace – Veronika Gryčová
Veronika Gryčová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marketing Communication of Selected Non-profit Institution
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace neziskové organizace Junák -- český skaut, z. s., a to konkrétně její podřízené jednotky s názvem Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. Pro dosažení cíle využiji hned několik metodik, mezi které patří dotazníkové šetření pro obyvatele Jindřichohradecka, i osobní rozhovory s tiskovou mluvčí Junáka a vedením střediska …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is the analysis of marketing communication of a non-profit institution Junák -- český skaut, z. s., specifically its subordinate unit called Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. To achieve the aim I will use some methods, including a survey for inhabitants of Jindřichův Hradec region and personal interviews with a spokeswoman of Junák and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Lenka Havlová
- Oponent: Martin Luštický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Non-profit Healthcare Institution in the Zlín Region: Its image and competitive abilities analysis
Alena ZÁMEČNÍKOVÁ -
Role komunikace ve firemním prostředí
Michaela Ratajová -
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Eliška Zemanová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová