Věrnostní program jako marketingová strategie – Bc. Tomáš Vaněk
Bc. Tomáš Vaněk
Diplomová práce
Věrnostní program jako marketingová strategie
Processing of the loyalty program for selected business subject
Anotace:
Diplomová práce se zabývá jedním z nástrojů podpory prodeje a to věrnostním programem. S rozvojem technologií se z věrnostních programů stává účinný nástroj pro budování loajality zákazníků a zároveň podporuje nárůst tržeb. Cílem této práce je analyzovat problematiku věrnostních programů v rámci integrované marketingové komunikace a zároveň jeho praktické využití. V první části se práce věnuje teoretickému …víceAbstract:
The Diploma work deals with one of the tools of sales promotion, the loyalty program. With the development of technology, loyalty programs become a powerful tool for building customer loyalty and also sales growth. The aim of this work is to analyze the issue of loyalty programs within integrated marketing communications and its practical application. The first part of the work deals with the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/du7y3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček