Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách – Bc. Adéla PRAŽÁKOVA
Bc. Adéla PRAŽÁKOVA
Master's thesis
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Socio-emotional competence of children in alternative schools
Anotácia:
Tato práce se zabývá sociálně-emocionálními kompetencemi dětí v alternativních školách. Vymezuje období mladšího školního věku s jeho vývojovými zvláštnostmi, zejména co se emočního vývoje a socializačních procesů týče. Dále přibližuje koncept emoční inteligence, sociální inteligence a sociálně-emocionálních kompetencí. Zabývá se také vývojem těchto kompetencí a faktory, které jej ovlivňují. Také přibližuje …viacAbstract:
This work deals with socio-emotional competencies of children in alternative schools. It defines the period of early school age with its developmental peculiarities, especially emotional development and socialization processes. It also introduces the concept of emotional intelligence, social intelligence and socio-emotional competences. It also introduces the concept of emotional intelligence, social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRAŽÁKOVA, Adéla. Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
PROHLOUBENÍ VZTAHU K RITUÁLU A TRADICI SKRZE VÝTVARNOU HRU (MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK) VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ PŘI ZÁKLADNÍ ŠKOLE WALDORFSKÉ A MATEŘSKÉ ŠKOLE ČESKÉ BUDĚJOVICE O.P.S.
Dana MARKOVÁ -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Jana Peňázová -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková -
Propojení IDS IREDO s okolními IDS
Kateřina Miklová -
Návrh systému IDS
Ivana Havlíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva