Kreativní koncepty internetového marketingu pro společnost XY – Bc. Barbora Frýdlová
Bc. Barbora Frýdlová
Diplomová práce
Kreativní koncepty internetového marketingu pro společnost XY
Creative Concepts Internet marketing company XY
Anotace:
Tato diplomové práce se zabývá Internetem jako nástrojem obchodu a marketingu. Práce zdůrazňuje, že webové stránky firem a podniků jsou hlavními pilíři internetového marketingu. Dále je důležité zmínit, že e-shopy firem se v současné době stávají hlavními prostředky internetového obchodu. V rámci analýzy webových stránek akciové společnosti vinné sklepy Valtice jsem se zaměřila především na jejich …víceAbstract:
This thesis deals with the Internet as a tool for sales and marketing. The work emphasizes that the websites of companies and enterprises are the main pillars of internet marketing. It is important to note that the e-shop companies are currently becoming the main means of an internet business. The web analytics company stock wine cellars Valtice I focused primarily on their content and the total compared …víceKlíčová slova
Internet internetový marketing segmentace zákazníků e-mail reklama sociální sítě e-aukce virový marketing kampaň webová stránka uživatel komunikace elektronické podnikání propagace realizace výzkum. Internet Internet Marketing customer segmentation advertising social networks e-auction viral Marketing campaign website user communication e-business promotion implementation research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c13im/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické obchodování
Lucie Uherková -
A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi
Thanh Binh Vu -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Štěpán Musil -
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Iveta Beničová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Simona Milevová -
Internet Marketing
Kamil Koštiál